Головна » Психологічна служба

X фестиваль практичної психології «Оранжерея душі».

Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 373 | Дата: 11.04.2016
X фестиваль практичної психології «Оранжерея душі».

Чи є в світі людина  у якої немає душі, яка б не бажала бути щасливою, успішною, впевненою, життєрадісною, мати гарну сім’ю, гармонічно сприймати все навколо, мати щасливих і здорових дітей, оптимістично долати перешкоди, напевне, ви такої людини не знайдете! ... Читати далі »

Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 555 | Дата: 18.05.2015
«Гіперактивність, як одна з форм дезадаптованості дитини».

                                                                                   
  Єдиний спосіб навчити особливих дітей 
– знайти сильні сторони!

  

Тема семінару «Гіперактивна дитина» - дуже актуальна в наш час.
  Років п’ятнадцять тому це поняття практично не звучало в повсякденному житті. Тепер же воно у всіх на слуху. Чому? Чи не тому, що кількість таких дітей останнім десятиліттям помітно збільшилася, і це вже стає суспільно значущою проблемою?
 Так, ще кілька років тому в початкових класах гіперактивних дітей було по одному-два в класі, а зараз до цієї групи потрапляє вже близько 20–30% учнів. І цей відсоток, на жаль, постійно росте.  Дуже часто ми чуємо: «Гіперактивна дитина…  Як з нею важко працювати».  

Що рекомендувати батькам, як допомогти, які техніки та методи використовувати, враховуючи індивідуальні особливості кожної дитини. Гіперактивність:  патологія чи норма?

Психологам, педагогам і батькам необхідні знання про те, як краще організувати взаємодію з гіперактивною дитиною. Це допоможе компенсувати дітям емоційні та поведінкові порушення й повноцінно розвиватися та адаптуватися в соціумі.

14 квітня на базі КМГ №7 відбувся спільний практичний семінар міської психологічної служби та логопедів, дефектологів навчальних закладів міста на тему: «Гіперактивність, як одна з форм дезадаптованості дитини». 

Метою семінару стало забезпечення активної взаємодії психологів, соціальних педагогів, логопедів між собою, розширення знань по роботі з гіперактивними дітьми, ознайомлення з особливостями діагностування та корекції таких дітей. 

Під час роботи семінару методист Василенко Т.О. ознайомила учасників семінару з критеріями та ознаками гіперактивності, діагностичними критеріями DSM-III,IV,V; акцентувала увагу на використанні арт-терапії, тілесно-орієнтованої терапії з такою категорією дітей та провела майстер клас використовуючи елементи арт-терапії (кольоротерапії, ліплення та роботу з водою). Практичні психологи ЗОШ №2,3 Данюк Т.А. та ЗОШ №11 Журавльова Л.В. запропонували методи індивідуальної та групової роботи з гіперактивними дітьми, презентували індивідуальні корекційні програми. 
 
Важливою була інформація досвідченого дефектолога, логопеда Задворнової О.М. яка поділилася досвідом роботи логопедів, дефектологів, корекційних педагогів, ознайомила учасників семінару з особливостями діагностування рівня гіперактивності та емоційних порушень дітей шкільного віку. Психологічна служба КМГ№7 психолог Прокопчук С.В., соціальний педагог Поплавська Н.М. надали результати анкетування серед педагогів навчального закладу на тему: « Хто така гіперактивна дитина?».  

   Мета психологічної служи та всіх спеціалістів які працюють з особливими дітьми – зрозуміти, підтримати, допомогти! І від ставлення і підтримки таких дітей, родин де є такі діти, залежить наскільки ця дитина адаптується в соціумі, наскільки має шанс отримати розуміння і підтримку світу й знайти в ньому своє місце…


« 1 2 3