10:18 «Гіперактивність, як одна з форм дезадаптованості дитини». | |
Тема семінару «Гіперактивна дитина» - дуже актуальна в наш час. Що рекомендувати батькам, як допомогти, які техніки та методи використовувати, враховуючи індивідуальні особливості кожної дитини. Гіперактивність: патологія чи норма? Психологам, педагогам і батькам необхідні знання про те, як краще організувати взаємодію з гіперактивною дитиною. Це допоможе компенсувати дітям емоційні та поведінкові порушення й повноцінно розвиватися та адаптуватися в соціумі. 14 квітня на базі КМГ №7 відбувся спільний практичний семінар міської психологічної служби та логопедів, дефектологів навчальних закладів міста на тему: «Гіперактивність, як одна з форм дезадаптованості дитини». Метою семінару стало забезпечення активної взаємодії психологів, соціальних педагогів, логопедів між собою, розширення знань по роботі з гіперактивними дітьми, ознайомлення з особливостями діагностування та корекції таких дітей. Під час роботи семінару методист Василенко Т.О. ознайомила учасників семінару з критеріями та ознаками гіперактивності, діагностичними критеріями DSM-III,IV,V; акцентувала увагу на використанні арт-терапії, тілесно-орієнтованої терапії з такою категорією дітей та провела майстер клас використовуючи елементи арт-терапії (кольоротерапії, ліплення та роботу з водою). Практичні психологи ЗОШ №2,3 Данюк Т.А. та ЗОШ №11 Журавльова Л.В. запропонували методи індивідуальної та групової роботи з гіперактивними дітьми, презентували індивідуальні корекційні програми. Мета психологічної служи та всіх спеціалістів які працюють з особливими дітьми – зрозуміти, підтримати, допомогти! І від ставлення і підтримки таких дітей, родин де є такі діти, залежить наскільки ця дитина адаптується в соціумі, наскільки має шанс отримати розуміння і підтримку світу й знайти в ньому своє місце… | |
|