20:37 «Коростенський ІРЦ» започаткував роботу «Школи інклюзії» | |
Порушення у розвитку не вирок, а необхідність зміни плану розвитку. Дитина з особливими потребами в освіті - це нове для сучасного суспільства поняття. Поява цього терміна свідчить про дорослішання нашого суспільства - воно повертається обличчям до дитини, яка має особливості розвитку, будь то дитина з обмеженими можливостями або просто потрапила у важку життєву ситуацію. КУ «Коростенським інклюзивно-ресурсним центром» започаткована інформаційно-просвітницька робота «Школи інклюзії» з метою вдосконалення системи роботи з інклюзивної освіти, так на базі методичного кабінету відділу освіти відбувся семінар для завідуючих, асистентів вихователів, практичних психологів закладів дошкільної освіти. Фахівці ІРЦ розповіли наступні питання: хто такі діти з особливими освітніми потребами; законодавча база впровадження інклюзивної освіти; робота команди психолого-педагогічного супроводу на базі освітніх закладів; розподіл обов’язків між асистентом та вихователями; розробка індивідуального освітнього плану та індивідуальної програми розвитку (ІПР). Провели семінар директор Коростенського ІРЦ Василенко Т.О. за участю вчителя-логопеда Бреус Е.В. та практичного психолога Нартишевої Н.Ю. Ніна Нартишева цікаво провела емоційне налаштування учасників семінару, а у своєму виступі акцентувала увагу на адаптації та модифікації ІПР. З законодавчою базою та особливостями супроводу дітей з ООП в дошкільних закладах освіти, використання висновків з комплексної оцінки (КО) ознайомила директор КУ «Коростенський ІРЦ» Василенко Тетяна. Цікавим та змістовним був виступ Еліни Бреус, яка розповіла про програми з корекційної роботи для дітей з порушенням мовлення. Питання, які розглядалися на семінарі не залишили нікого байдужим. Учасники отримали велику кількість інформаційних матеріалів. Кожна дитина по-своєму унікальна і потреби кожної дитини специфічні. Кожна дитина становить незмірну цінність для своїх батьків і родичів, а всі діти разом - неоціненний скарб суспільства, запоруку його майбутньої долі. | |
|