15:34 Козацька звитяга | |
Таким заворожуючим та емоційним, як у пристрасних Шевченкових рядках про братців – запорожців, був виступ 11 жовтня на подвір’ї НВК № 12 спадкового козака Війська Запорозького Низового, одного із найкращих шабельників України, козака Лиса (Лисюка Володимира) разом із товариством – гуртом бойового козацького вишколу «Стрибожі правнуки». Вихованці славетного козака майстерно використовували козацьку бойову зброю, а саме : різні види шабель, ножів, топірців(чеканів) ,батогів (арапників), а тому прикували до себе десятки захоплених поглядів, адже на очах дітей та дорослих немовби відбувався бій з невидимим ворогом. «Лицарська честь і відвага,гарна фізична підготовка, а головне – почуття приналежності до українства – такими рисами має володіти справжній чоловік, як захисник і своєї родини, і власної держави , - наголошує пан Володимир і додає : - А особливо в лихі для країни часи». Козак Лис привітав присутніх із чотириєдиним святом – Покровою Пресвятої Богородиці, Днем українського козацтва, Днем заснування Української Повстанської Армії та Днем захисників Вітчизни – ніби ланкою зв’язку поколінь, яка з’єднує і об’єднує українську націю в історичному просторі в одне нероздільне ціле, і навіть не забув привітати з Днем художника, адже саме завдяки вчителеві мистецтва Микитчуку Кирилові Володимировичу ця зустріч стала можливою. Вихованці школи залюбки підносили бойові стріли, випущені майстерною рукою Лиса, хвацько вступали в поєдинки, намагаючись позмагатись з козаком або з його учнями. А в кінці заходу зібралися біля величезного казана з козацьким кулішем, що смачно парував, запрошуючи пообідати. Діти так завзято смакували поживну страву, що на деякий час забули про те, що поспішають у справах, а дехто декілька разів поспіль ставав у чергу за наступною порцією. І так в цей момент всі зблизились – і учні,і вчителі, і присутні батьки, немовби підтверджуючи непереборну істину, що ніщо так не об’єднує людей в націю як спільні цінності – Військо, Мова й Віра, Історія, Традиції й Любов до того краю, де ти народився. | |
|