Оновлено відеоматеріали в розділі "Відео" Розміщені відео-файли про роботу освітян м.Коростеня |
3 червня 2015 року профспілки провели другий етап акції протесту на підтримку вимог профспілок у колективному трудовому спорі з Урядом і роботодавцями у формі пікетування Уряду України. Під керівництвом Федерації профспілок України до стін Кабінету Міністрів вийшли спілчани від Профспілки працівників освіти і науки України, охорони здоров’я, соціальної сфери, агропромислового комплексу та інші. В акції взяли участь профспілкові активісти освітян нашого міста.
...
Читати далі »
|
У День захисту дітей Президент Петро Порошенко зустрівся з лідерами шкільного самоврядування. Місто Коростень представляла учениця 10 – го класу Коростенської міської гімназії №7 Рибачук Ольга, яка є головою обласної ради старшокласників Житомирської області. Глава держави привітав присутніх зі святом. Президент зазначив, що пишається, що в Україні є такі молоді українці, які мають дуже великі можливості будувати нову європейську державу. «Крок за кроком ми всі разом, кожен на своєму місці, повинні робити все можливе, щоб на краще міняти країну. У нас немає ні можливості відступити, ні часу чекати. Ми з вами боремося за Україну », - підкреслив Петро Порошенко. Петро Порошенко позитивно оцінив ініціативи зі створення шкільних «парламентів», «кабінетів міністрів». «Мені дуже приємно, що тут представлені глави парламентів, обласних рад, урядів і міністри. Так, дитячих, але це хороший спосіб підготуватися до дорослого життя і приймати це вже як свідомий і відповідальний вибір.», - зазначив Глава держави. У свою чергу лідери шкільного самоврядування привітали Президента з Всесвітнім днем батьків, який також відзначається 1 червня. |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ№ 1/9-253 від 22 травня 2015 року Департаменти (управління) освіти і науки Інститути післядипломної педагогічної освіти Загальноосвітні навчальні заклади Про структуру 2015/2016 навчального року Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту" структуру навчального року та строки проведення канікул встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з відповідними органами управління освітою. Тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів. Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 за № 157/26602, перелік предметів для проведення державної підсумкової атестації для учнів початкової, основної та старшої школи, форму та терміни проведення Міністерством освіти і науки України буде затверджено додатково. Вручення документів про освіту планується провести для випускників 9-х класів 8 – 9 червня, 11-х класів – 28 – 29 травня. Рішення про доцільність проведення навчальної практики та навчальних екскурсій загальноосвітні навчальні заклади приймають самостійно. Робочі навчальні плани на 2015/2016 навчальний рік складаються:
Робочі навчальні плани розробляються загальноосвітніми навчальними закладами щорічно на основі Типових навчальних планів і затверджуються відповідним органом управління освітою. Варіант Типового навчального плану (з вибором мови навчання, з вивченням мови національної меншини, з вивченням двох іноземних мов, з вивченням християнської етики чи етики, з вибором профілю навчання тощо) навчальний заклад обирає самостійно в залежності від типу закладу, його спеціалізації, освітніх запитів учнів і їхніх батьків та з урахуванням кадрового та матеріально-технічного забезпечення. Робочі навчальні плани розробляються у такій же формі та за тими ж рекомендаціями, як і минулого року (лист МОН України від 11.06.2014 № 1/9-303). При цьому, частина навчального навантаження з фізичної культури (до 1 години на тиждень) може використовуватися на вивчення окремих навчальних предметів, що забезпечують рухову активність учнів (хореографія, ритміка, плавання тощо), за наявності відповідних умов, педагогічних кадрів та навчальних програм, які мають гриф Міністерства освіти і науки України. Індивідуальні й експериментальні робочі навчальні плани затверджуються департаментами (управліннями) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій і до 25 серпня мають отримати погодження Міністерства освіти і науки України. Заступник Міністра П. Полянський |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ№ 1/9-253 від 22 травня 2015 року Департаменти (управління) освіти і науки Інститути післядипломної педагогічної освіти Загальноосвітні навчальні заклади Про структуру 2015/2016 навчального року Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту" структуру навчального року та строки проведення канікул встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з відповідними органами управління освітою. Тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів. Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 за № 157/26602, перелік предметів для проведення державної підсумкової атестації для учнів початкової, основної та старшої школи, форму та терміни проведення Міністерством освіти і науки України буде затверджено додатково. Вручення документів про освіту планується провести для випускників 9-х класів 8 – 9 червня, 11-х класів – 28 – 29 травня. Рішення про доцільність проведення навчальної практики та навчальних екскурсій загальноосвітні навчальні заклади приймають самостійно. Робочі навчальні плани на 2015/2016 навчальний рік складаються:
Робочі навчальні плани розробляються загальноосвітніми навчальними закладами щорічно на основі Типових навчальних планів і затверджуються відповідним органом управління освітою. Варіант Типового навчального плану (з вибором мови навчання, з вивченням мови національної меншини, з вивченням двох іноземних мов, з вивченням християнської етики чи етики, з вибором профілю навчання тощо) навчальний заклад обирає самостійно в залежності від типу закладу, його спеціалізації, освітніх запитів учнів і їхніх батьків та з урахуванням кадрового та матеріально-технічного забезпечення. Робочі навчальні плани розробляються у такій же формі та за тими ж рекомендаціями, як і минулого року (лист МОН України від 11.06.2014 № 1/9-303). При цьому, частина навчального навантаження з фізичної культури (до 1 години на тиждень) може використовуватися на вивчення окремих навчальних предметів, що забезпечують рухову активність учнів (хореографія, ритміка, плавання тощо), за наявності відповідних умов, педагогічних кадрів та навчальних програм, які мають гриф Міністерства освіти і науки України. Індивідуальні й експериментальні робочі навчальні плани затверджуються департаментами (управліннями) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій і до 25 серпня мають отримати погодження Міністерства освіти і науки України. Заступник Міністра П. Полянський |
З метою виявлення і підтримки талановитих та обдарованих дітей 21 травня 2015 р на базі дошкільного навчального закладу №8 відбувся заключний етап фестивалю «Сузір’я талановитих дошкільнят». Участь в ньому взяли 48 дошкільнят з дитсадків міста. Щиро привітала усіх учасників фестивалю, батьків начальник відділу освіти Краснокутська А.В., подякувала вихователям, що так вміло розвивають у дітей творчі здібності. Талановиті дошкільнята представили народні та сучасні пісні, танцювальні композиції у живому виконанні. Дитяча безпосередність, щирість та емоційність виступів створили святкову атмосферу радості і добра та об’єднало всіх. Недарма говорять, що кожна дитина талановита. Присутніх зачарували пісні у виконанні вихованців ДНЗ №12- Таїси Гордійчук, Вікторії Левківської, Антона Кузьменка, ЦРД №18- Ірини Данильчук, Олесія Пашинського, ДНЗ №21- Надії Ніконової, ДНЗ №19- Анастасії Олійник, ДНЗ №1- Поліни Фицай, ДНЗ №11- Вигівської Анни, Марчук Уляни, ЦРД №17- Софії Ярошенко, ДНЗ №15- Анастасії Грищенко, Софійки Киселевич. Майстерно виконали таночки діти з ДНЗ №8,16,10. Артистично читали вірші Олександр Яценко з ДНЗ №5, Андрій Купрійчук з ДНЗ №3, Даніїл Кравченко з ДНЗ №15. Всі учасники отримали солодощі. Фестиваль «Сузір’я талановитих дошкільнят» запалив стільки маленьких зірочок! Сподіваємось, що він буде впевненим стартом для юних артистів. |
20 травня 2015 р. відбувся творчий звіт педагогічного колективу ДНЗ №11, на якому були присутні вихователі-методисти та вихователі дошкільних навчальних закладів міста. Завідуюча ДНЗ №11 Петренко О.С. проінформувала про надбання педколективу в формуванні творчої особистості дошкільників, підготовці їх до шкільного навчання. З цією метою вихователі успішно використовують передовий педагогічний досвід, інноваційні технології. Педагоги презентували досвід роботи з мовленнєвого розвитку, зображувальної діяльності, музичного та сенсорного розвитку, театралізованої діяльності, патріотичного, екологічного виховання та з безпеки життєдіяльності. Практичний психолог Гордєєва Ю.П. познайомила присутніх з специфікою психологічного супроводу дітей дошкільного віку. Учасники заходу відмітили належний рівень методичної роботи, інноваційної діяльності. Головним у системі роботи пеколективу є ситуація спільної продуктивної та творчої діяльності педагога й дитини, що впливає на процес становлення особистості, формування життєвої компетентності. Головний спеціаліст відділу освіти Зубрицька О.О., методист міського методкабінету Зарицька А.Й. зазначили, що захід проведено на високому методичному рівні, оригінально розкрито проблему організації навчально-виховного процесу з дошкільнятами. Звіт супроводжувався виступами дітей, які продемонстрували результативність творчої діяльності педагогів дошкільного закладу.
|
16 травня група працівників освіти (в кількості 50 чоловік) відвідала музей коштовного і декоративного каміння в місті Володар-Волинську. Колекція музею вразила відвідувачів унікальними експонатами. Музей коштовного і декоративного каміння - один із відомих музеїв України та світу. Зібрання унікальних матеріалів та гірських порід з камерних пегматитів Волині зробили музей популярним як серед геологів-фахівців, так і широких верств населення.
...
Читати далі »
|
Тема семінару «Гіперактивна дитина» - дуже актуальна в наш час. Що рекомендувати батькам, як допомогти, які техніки та методи використовувати, враховуючи індивідуальні особливості кожної дитини. Гіперактивність: патологія чи норма? Психологам, педагогам і батькам необхідні знання про те, як краще організувати взаємодію з гіперактивною дитиною. Це допоможе компенсувати дітям емоційні та поведінкові порушення й повноцінно розвиватися та адаптуватися в соціумі. 14 квітня на базі КМГ №7 відбувся спільний практичний семінар міської психологічної служби та логопедів, дефектологів навчальних закладів міста на тему: «Гіперактивність, як одна з форм дезадаптованості дитини». Метою семінару стало забезпечення активної взаємодії психологів, соціальних педагогів, логопедів між собою, розширення знань по роботі з гіперактивними дітьми, ознайомлення з особливостями діагностування та корекції таких дітей. Під час роботи семінару методист Василенко Т.О. ознайомила учасників семінару з критеріями та ознаками гіперактивності, діагностичними критеріями DSM-III,IV,V; акцентувала увагу на використанні арт-терапії, тілесно-орієнтованої терапії з такою категорією дітей та провела майстер клас використовуючи елементи арт-терапії (кольоротерапії, ліплення та роботу з водою). Практичні психологи ЗОШ №2,3 Данюк Т.А. та ЗОШ №11 Журавльова Л.В. запропонували методи індивідуальної та групової роботи з гіперактивними дітьми, презентували індивідуальні корекційні програми. Мета психологічної служи та всіх спеціалістів які працюють з особливими дітьми – зрозуміти, підтримати, допомогти! І від ставлення і підтримки таких дітей, родин де є такі діти, залежить наскільки ця дитина адаптується в соціумі, наскільки має шанс отримати розуміння і підтримку світу й знайти в ньому своє місце… |
14 травня 2015 року на базі загальноосвітньої школи №11 методичний кабінет організував міський конкурс юних істориків-краєзнавців «Що? Де? Коли?». Мета конкурсу – виявлення обдарованих дітей, виховання любові до рідного краю, його історичного минулого. В конкурсі брали участь команди всіх загальноосвітніх закладів міста. Учні 9-10 класів, які входили до складу команд, демонстрували знання історії Коростенщини. Журі відзначило активних учасників конкурсу - команди ЗОШ№11, ЗОШ№ 13 і ЗОШ№ 3 та переможців - учнів НВК №12, Коростенського міського колегіуму і Коростенської гімназії №7. Вітаємо переможців конкурсу та бажаємо їм подальших успіхів! |