Головна » Архів матеріалів

Оновлення матеріалу

Категорія: Відділ освіти | Переглядів: 444 | Дата: 05.06.2015
Оновлення матеріалу

Оновлено відеоматеріали в розділі "Відео"

Розміщені відео-файли про роботу освітян м.Коростеня


Категорія: Профком | Переглядів: 577 | Дата: 04.06.2015
Акція на підтримку вимог профспілок

3 червня 2015 року профспілки провели другий етап акції протесту на підтримку вимог профспілок у колективному трудовому спорі з Урядом і роботодавцями у формі пікетування Уряду України.

Під керівництвом Федерації профспілок України до стін Кабінету Міністрів вийшли спілчани від Профспілки працівників освіти і науки України, охорони здоров’я, соціальної сфери, агропромислового комплексу та інші.

В акції взяли участь профспілкові активісти освітян нашого міста. ... Читати далі »

Категорія: Відділ освіти | Переглядів: 495 | Дата: 03.06.2015
Президент України зустрівся зі школярами у День захисту дітей

У День захисту дітей Президент Петро Порошенко зустрівся з лідерами шкільного самоврядування.

Місто Коростень представляла учениця 10 – го класу Коростенської міської гімназії №7  Рибачук Ольга, яка є головою обласної ради старшокласників Житомирської області.

Глава держави привітав присутніх зі святом. Президент зазначив, що пишається, що в Україні є такі молоді українці, які мають дуже великі можливості будувати нову європейську державу. «Крок за кроком ми всі разом, кожен на своєму місці, повинні робити все можливе, щоб на краще міняти країну. У нас немає ні можливості відступити, ні часу чекати. Ми з вами боремося за Україну », - підкреслив Петро Порошенко.

Петро Порошенко позитивно оцінив ініціативи зі створення шкільних «парламентів», «кабінетів міністрів». «Мені дуже приємно, що тут представлені глави парламентів, обласних рад, урядів і міністри. Так, дитячих, але це хороший спосіб підготуватися до дорослого життя і приймати це вже як свідомий і відповідальний вибір.», - зазначив Глава держави.

У свою чергу лідери шкільного самоврядування привітали Президента з Всесвітнім днем ​​батьків, який також відзначається 1 червня. 


Категорія: МОН України | Переглядів: 695 | Дата: 25.05.2015
Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани ЗНЗ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-253 від 22 травня 2015 року

Департаменти (управління) освіти і науки
обласних та Київської міської
державних адміністрацій

Інститути післядипломної педагогічної освіти

Загальноосвітні навчальні заклади

Про структуру 2015/2016 навчального року
та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів

Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту" структуру навчального року та строки проведення канікул встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з відповідними органами управління освітою. Тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів.

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 за № 157/26602, перелік предметів для проведення державної підсумкової атестації для учнів початкової, основної та старшої школи, форму та терміни проведення Міністерством освіти і науки України буде затверджено додатково.

Вручення документів про освіту планується провести для випускників 9-х класів 8 – 9 червня, 11-х класів – 28 – 29 травня.

Рішення про доцільність проведення навчальної практики та навчальних екскурсій загальноосвітні навчальні заклади приймають самостійно.

Робочі навчальні плани на 2015/2016 навчальний рік складаються:

  • для 1-4 класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572, із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 № 460;
  • для 5-7-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465;
  • для 8-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66;
  • для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 657;
  • для спеціалізованих шкіл (класів) з поглибленим вивченням окремих предметів, гімназій, ліцеїв, колегіумів: 5-7 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465 (додаток 8 та (чи) інші відповідно до спеціалізації); 8-9 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010№ 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657;
  • для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов: 1-4 класи – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572, із змінами згідно з наказом МОН України від 16.04.2014 № 460 (додатки 4-5); 5-7 класи - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465; 8-9 класи – за Типовим навчальним планом спеціалізованих шкіл цього типу, затвердженим наказом МОН України від 13.03.2006 № 182; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додаток 19);
  • для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу: 1-4 класи - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572, із змінами згідно з наказом МОН України від 16.04.2014 № 460 (додатки 6-7); 5-7 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465 (додатки 6-7); 8-9 класи – за Типовими навчальними планами спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов та предметів художньо-естетичного циклу, затвердженими наказом МОН України від 13.05.2005 № 291; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додатки 21 та 22);
  • для 8-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОНмолодьспорт України від 23.05.2012 р. № 616;
  • для білінгвальних класів: 5-7 класи - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465; 8-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН від 07.07.2009 № 626; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010№ 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додаток 20);
  • для вечірніх (змінних) загальноосвітніх шкіл: 5-7 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465 (додатки 14-17); 8-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66 (додатки 20, 21); 10-11 (12) класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додатки 24, 25);
  • 8-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин з вивченням двох іноземних мов можуть користуватися варіантами навчальних планів, доведеними до місцевих органів управління освітою та навчальних закладів листом МОН України від 14.06.2005 № 1/9-321; для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додаток 15).

Робочі навчальні плани розробляються загальноосвітніми навчальними закладами щорічно на основі Типових навчальних планів і затверджуються відповідним органом управління освітою. Варіант Типового навчального плану (з вибором мови навчання, з вивченням мови національної меншини, з вивченням двох іноземних мов, з вивченням християнської етики чи етики, з вибором профілю навчання тощо) навчальний заклад обирає самостійно в залежності від типу закладу, його спеціалізації, освітніх запитів учнів і їхніх батьків та з урахуванням кадрового та матеріально-технічного забезпечення.

Робочі навчальні плани розробляються у такій же формі та за тими ж рекомендаціями, як і минулого року (лист МОН України від 11.06.2014 № 1/9-303). При цьому, частина навчального навантаження з фізичної культури (до 1 години на тиждень) може використовуватися на вивчення окремих навчальних предметів, що забезпечують рухову активність учнів (хореографія, ритміка, плавання тощо), за наявності відповідних умов, педагогічних кадрів та навчальних програм, які мають гриф Міністерства освіти і науки України.

Індивідуальні й експериментальні робочі навчальні плани затверджуються департаментами (управліннями) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій і до 25 серпня мають отримати погодження Міністерства освіти і науки України.

Заступник Міністра       П. Полянський


Переглядів: 852 | Дата: 25.05.2015

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-253 від 22 травня 2015 року

Департаменти (управління) освіти і науки
обласних та Київської міської
державних адміністрацій

Інститути післядипломної педагогічної освіти

Загальноосвітні навчальні заклади

Про структуру 2015/2016 навчального року
та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів

Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту" структуру навчального року та строки проведення канікул встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з відповідними органами управління освітою. Тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів.

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 за № 157/26602, перелік предметів для проведення державної підсумкової атестації для учнів початкової, основної та старшої школи, форму та терміни проведення Міністерством освіти і науки України буде затверджено додатково.

Вручення документів про освіту планується провести для випускників 9-х класів 8 – 9 червня, 11-х класів – 28 – 29 травня.

Рішення про доцільність проведення навчальної практики та навчальних екскурсій загальноосвітні навчальні заклади приймають самостійно.

Робочі навчальні плани на 2015/2016 навчальний рік складаються:

  • для 1-4 класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572, із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 № 460;
  • для 5-7-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465;
  • для 8-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66;
  • для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 657;
  • для спеціалізованих шкіл (класів) з поглибленим вивченням окремих предметів, гімназій, ліцеїв, колегіумів: 5-7 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465 (додаток 8 та (чи) інші відповідно до спеціалізації); 8-9 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010№ 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657;
  • для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов: 1-4 класи – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572, із змінами згідно з наказом МОН України від 16.04.2014 № 460 (додатки 4-5); 5-7 класи - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465; 8-9 класи – за Типовим навчальним планом спеціалізованих шкіл цього типу, затвердженим наказом МОН України від 13.03.2006 № 182; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додаток 19);
  • для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу: 1-4 класи - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572, із змінами згідно з наказом МОН України від 16.04.2014 № 460 (додатки 6-7); 5-7 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465 (додатки 6-7); 8-9 класи – за Типовими навчальними планами спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов та предметів художньо-естетичного циклу, затвердженими наказом МОН України від 13.05.2005 № 291; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додатки 21 та 22);
  • для 8-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОНмолодьспорт України від 23.05.2012 р. № 616;
  • для білінгвальних класів: 5-7 класи - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465; 8-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН від 07.07.2009 № 626; 10-11 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010№ 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додаток 20);
  • для вечірніх (змінних) загальноосвітніх шкіл: 5-7 класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465 (додатки 14-17); 8-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66 (додатки 20, 21); 10-11 (12) класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додатки 24, 25);
  • 8-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин з вивченням двох іноземних мов можуть користуватися варіантами навчальних планів, доведеними до місцевих органів управління освітою та навчальних закладів листом МОН України від 14.06.2005 № 1/9-321; для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (додаток 15).

Робочі навчальні плани розробляються загальноосвітніми навчальними закладами щорічно на основі Типових навчальних планів і затверджуються відповідним органом управління освітою. Варіант Типового навчального плану (з вибором мови навчання, з вивченням мови національної меншини, з вивченням двох іноземних мов, з вивченням християнської етики чи етики, з вибором профілю навчання тощо) навчальний заклад обирає самостійно в залежності від типу закладу, його спеціалізації, освітніх запитів учнів і їхніх батьків та з урахуванням кадрового та матеріально-технічного забезпечення.

Робочі навчальні плани розробляються у такій же формі та за тими ж рекомендаціями, як і минулого року (лист МОН України від 11.06.2014 № 1/9-303). При цьому, частина навчального навантаження з фізичної культури (до 1 години на тиждень) може використовуватися на вивчення окремих навчальних предметів, що забезпечують рухову активність учнів (хореографія, ритміка, плавання тощо), за наявності відповідних умов, педагогічних кадрів та навчальних програм, які мають гриф Міністерства освіти і науки України.

Індивідуальні й експериментальні робочі навчальні плани затверджуються департаментами (управліннями) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій і до 25 серпня мають отримати погодження Міністерства освіти і науки України.

Заступник Міністра       П. Полянський


Категорія: ДНЗ | Переглядів: 527 | Дата: 21.05.2015
Фестиваль «Сузір’я талановитих дошкільнят».

      З метою виявлення і підтримки талановитих та обдарованих дітей 21 травня 2015 р на базі дошкільного навчального закладу №8  відбувся заключний етап фестивалю «Сузір’я талановитих дошкільнят». Участь в ньому взяли 48 дошкільнят з дитсадків міста. Щиро привітала усіх учасників фестивалю, батьків начальник відділу освіти Краснокутська А.В., подякувала вихователям, що так вміло розвивають у дітей творчі здібності.  Талановиті дошкільнята представили народні та сучасні пісні, танцювальні композиції у живому виконанні. Дитяча безпосередність, щирість та емоційність виступів створили святкову атмосферу радості і добра та об’єднало всіх. Недарма говорять, що кожна дитина талановита. Присутніх зачарували пісні у виконанні вихованців ДНЗ №12- Таїси Гордійчук, Вікторії Левківської, Антона Кузьменка, ЦРД №18- Ірини Данильчук, Олесія Пашинського, ДНЗ №21- Надії Ніконової, ДНЗ №19- Анастасії Олійник, ДНЗ №1- Поліни Фицай, ДНЗ №11- Вигівської Анни, Марчук Уляни, ЦРД №17- Софії Ярошенко, ДНЗ №15- Анастасії Грищенко, Софійки Киселевич. Майстерно виконали таночки діти з ДНЗ №8,16,10. Артистично читали вірші Олександр Яценко з ДНЗ №5, Андрій Купрійчук з ДНЗ №3, Даніїл Кравченко з ДНЗ №15.   

Всі учасники отримали солодощі. Фестиваль «Сузір’я талановитих дошкільнят» запалив стільки маленьких зірочок! Сподіваємось, що він буде впевненим стартом для юних артистів. 


Категорія: ДНЗ | Переглядів: 653 | Дата: 20.05.2015
Творчий звіт педколективу дошкільного навчального закладу №11

                      20 травня 2015 р. відбувся творчий звіт педагогічного колективу ДНЗ №11, на якому були присутні вихователі-методисти та вихователі дошкільних навчальних закладів міста. Завідуюча ДНЗ №11 Петренко О.С. проінформувала про надбання педколективу в формуванні творчої особистості дошкільників, підготовці їх до шкільного навчання. З цією метою вихователі успішно використовують передовий педагогічний досвід, інноваційні технології. Педагоги презентували досвід роботи з мовленнєвого розвитку, зображувальної діяльності, музичного та сенсорного розвитку, театралізованої діяльності, патріотичного, екологічного виховання та з безпеки життєдіяльності. Практичний психолог Гордєєва Ю.П. познайомила присутніх з специфікою психологічного супроводу дітей дошкільного віку.

             Учасники заходу відмітили належний рівень методичної роботи, інноваційної діяльності.

             Головним у системі роботи пеколективу  є ситуація спільної продуктивної та творчої діяльності педагога й дитини,  що впливає на процес становлення особистості, формування життєвої компетентності.

              Головний спеціаліст відділу освіти Зубрицька О.О., методист міського методкабінету Зарицька А.Й. зазначили, що захід проведено на високому методичному рівні, оригінально розкрито проблему організації навчально-виховного процесу з дошкільнятами.

              Звіт супроводжувався виступами дітей, які продемонстрували результативність творчої діяльності педагогів дошкільного закладу.

 


Категорія: Профком | Переглядів: 657 | Дата: 18.05.2015
Екскурсія до музею коштовного і декоративного каміння в місті Володар-Волинську.

16 травня група працівників освіти (в кількості 50 чоловік) відвідала музей коштовного і декоративного каміння в місті Володар-Волинську. Колекція музею вразила відвідувачів унікальними експонатами.

Музей коштовного і декоративного каміння - один із відомих музеїв України та світу. Зібрання унікальних матеріалів та гірських порід з камерних пегматитів Волині зробили музей популярним як серед геологів-фахівців, так і широких верств населення. ... Читати далі »

Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 556 | Дата: 18.05.2015
«Гіперактивність, як одна з форм дезадаптованості дитини».

                                                                                   
  Єдиний спосіб навчити особливих дітей 
– знайти сильні сторони!

  

Тема семінару «Гіперактивна дитина» - дуже актуальна в наш час.
  Років п’ятнадцять тому це поняття практично не звучало в повсякденному житті. Тепер же воно у всіх на слуху. Чому? Чи не тому, що кількість таких дітей останнім десятиліттям помітно збільшилася, і це вже стає суспільно значущою проблемою?
 Так, ще кілька років тому в початкових класах гіперактивних дітей було по одному-два в класі, а зараз до цієї групи потрапляє вже близько 20–30% учнів. І цей відсоток, на жаль, постійно росте.  Дуже часто ми чуємо: «Гіперактивна дитина…  Як з нею важко працювати».  

Що рекомендувати батькам, як допомогти, які техніки та методи використовувати, враховуючи індивідуальні особливості кожної дитини. Гіперактивність:  патологія чи норма?

Психологам, педагогам і батькам необхідні знання про те, як краще організувати взаємодію з гіперактивною дитиною. Це допоможе компенсувати дітям емоційні та поведінкові порушення й повноцінно розвиватися та адаптуватися в соціумі.

14 квітня на базі КМГ №7 відбувся спільний практичний семінар міської психологічної служби та логопедів, дефектологів навчальних закладів міста на тему: «Гіперактивність, як одна з форм дезадаптованості дитини». 

Метою семінару стало забезпечення активної взаємодії психологів, соціальних педагогів, логопедів між собою, розширення знань по роботі з гіперактивними дітьми, ознайомлення з особливостями діагностування та корекції таких дітей. 

Під час роботи семінару методист Василенко Т.О. ознайомила учасників семінару з критеріями та ознаками гіперактивності, діагностичними критеріями DSM-III,IV,V; акцентувала увагу на використанні арт-терапії, тілесно-орієнтованої терапії з такою категорією дітей та провела майстер клас використовуючи елементи арт-терапії (кольоротерапії, ліплення та роботу з водою). Практичні психологи ЗОШ №2,3 Данюк Т.А. та ЗОШ №11 Журавльова Л.В. запропонували методи індивідуальної та групової роботи з гіперактивними дітьми, презентували індивідуальні корекційні програми. 
 
Важливою була інформація досвідченого дефектолога, логопеда Задворнової О.М. яка поділилася досвідом роботи логопедів, дефектологів, корекційних педагогів, ознайомила учасників семінару з особливостями діагностування рівня гіперактивності та емоційних порушень дітей шкільного віку. Психологічна служба КМГ№7 психолог Прокопчук С.В., соціальний педагог Поплавська Н.М. надали результати анкетування серед педагогів навчального закладу на тему: « Хто така гіперактивна дитина?».  

   Мета психологічної служи та всіх спеціалістів які працюють з особливими дітьми – зрозуміти, підтримати, допомогти! І від ставлення і підтримки таких дітей, родин де є такі діти, залежить наскільки ця дитина адаптується в соціумі, наскільки має шанс отримати розуміння і підтримку світу й знайти в ньому своє місце…


Категорія: ЗНЗ | Переглядів: 467 | Дата: 15.05.2015
Kонкурс юних істориків-краєзнавців

14 травня 2015 року на базі загальноосвітньої школи №11 методичний кабінет організував міський конкурс  юних істориків-краєзнавців «Що? Де? Коли?». Мета конкурсу – виявлення обдарованих дітей, виховання любові до рідного краю, його історичного минулого. В конкурсі брали участь команди всіх загальноосвітніх закладів міста. Учні 9-10 класів, які входили до складу команд, демонстрували знання історії Коростенщини. Журі відзначило активних учасників конкурсу - команди ЗОШ№11, ЗОШ№ 13 і ЗОШ№ 3 та переможців -  учнів НВК №12, Коростенського міського колегіуму і  Коростенської гімназії №7. Вітаємо переможців конкурсу  та бажаємо їм подальших успіхів!


« 1 2 ... 86 87 88 89 90 ... 103 104 »