Головна » 2015 » Жовтень » 25

Семінар-практикум «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників»

Категорія: ДНЗ | Переглядів: 951 | Дата: 25.10.2015
Семінар-практикум «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників»
23 жовтня 2015 року на базі Центру розвитку дитини №4 відбувся семінар-практикум для резерву на керівні посади в дошкільні навчальні заклади з проблеми «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника».
Питання «Розвиток мовленнєвої компетенції дитини дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти висвітлила в своєму виступі методист міського методичного кабінету Зарицька А.Й.
Головний спеціаліст відділу освіти Зубрицька О.О. проінформувала про вимоги до здійснення управлінської діяльності щодо забезпечення виконання завдань з комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей в дошкільних закладах.
Досвідом роботи  по застосуванню інноваційних технологій для забезпечення ефективності мовленнєвих занять поділилась вихователь-методист ДНЗ №11 Вигівська О.В, яка запропонувала орієнтовний розподіл занять з мовленнєвого розвитку на місяць та на квартал, провела тренінгові вправи «Мистецтво комунікації як чинник успішного педагога».
З увагою учасники заходу сприйняли  презентацію досвіду вихователя-методиста ЦРД №4 Вакульчук Т.П з використання  методів інтерактивного навчання дошкільників.  Тетяна Петрівна детально розкрила інтерактивні методи роботи з дітьми, які сприяють  формуванню мовленнєвої компетенції.
В рамках семінару пройшов показ заняття з мовленнєвого розвитку через театральну діяльність «Кошенятко заблудилось».
Вчитель-логопед ЦРД №4 Бреус Е.В. провела майстер-клас по розвитку дрібної моторики як засобу формування мовленнєвої компетенції дітей з порушенням мови.
В обговоренні даної проблеми активну участь взяли педагоги  Миронова А.П., ЦРД №18, Налапко М.В., ДНЗ №1, Козяр Г.І., ДНЗ №3, Григоренко В.О. ДНЗ №6 і ін.
З метою визначення рівня поінформованості учасників з проблеми мовленнєвої компетенції дошкільника учасникам семінару було запропоновано виконати вправу «Мовленнєвий кросворд».
В підсумку було відзначено, що мовленнєвий розвиток дошкільника має особливе значення у формуванні особистості, адже мовлення дитини визначає великою мірою її інтелектуальний та загальнокультурний рівень.
Всім учасникам були надані пам’ятки: «Розвиток зв’язного мовлення з використанням дидактичних вправ та прийомів» та рекомендації щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять.

Категорія: ЗНЗ | Переглядів: 477 | Дата: 25.10.2015
Загальношкільна батьківська конференція

22 жовтня2015 року у Коростенській ЗОШ І-ІІІ ст. №3 о 17.00 відбулась загальношкільна батьківська конференція. Перед її початком батьки мали змогу переглянути виставку-презентацію творчих робіт гуртків Центру позашкільної освіти: «Українське писанкарство», «Студія вишивки «Древлянські візерунки», «3 D анімація».

На конференцію були запрошені гості: директор Центру позашкільної освіти Кереселідзе Т. В., заступник директора ДЮСШ Гончаренко Т. С., тренер з вільної боротьби підліткового клубу «Факел» Гулаков Б. А.

Першою мала змогу виступити директор позашкільної освіти Кереселідзе Тетяна Вікторівна, яка детально розповіла про широкодоступні позашкільні гуртки для дітей молодшого та старшого віку, які діють у місті і спрямовують учнів на здобуття знань, умінь і навичок за інтересами, а також забезпечують потреби особистості у творчій самореалізації та організації змістовного дозвілля. Вона наголосила на тому, що важливим завданням позашкільних установ є надання школам допомоги в організації позакласної виховної роботи з учнями.

Про необхідність залучення учнів до занять фізичною культурою і спортом, популяризації здорового способу життя, від якого залежить здоров’я дітей та майбутнє нашої нації, розповідала наступна наша гостя – заступник директора ДЮСШ Гончаренко Тетяна Степанівна. Вона закликала батьків вести разом зі своїми дітьми активний спосіб життя, оскільки це необхідна умова збереження та зміцнення здоров’я.

Мав змогу виступити перед батьками й тренер спортивного клубу «Факел» Гулаков Б. А., який розповів продосягнення своїх вихованців, зокрема, й учнів 3-ої школи. Тренер запрошував усіх бажаючих приходити й записуватись у спортивні секції.

Ознайомила батьків з діяльністю шкільних гуртків заступник директора із виховної роботи Кириченко Людмила Валеріївна. Вона наголосила на тому, що у школі створені відповідні умови для розвитку творчої обдарованості учнів та повноцінної організаціїїх вільного часу. Проте важливою умовою для заохочення дітей до занять у гуртках є активна співпраця батьків та педагогічного колективу, адже школа та родина повинні у тісному зв’язку здійснювати виховання майбутнього покоління.

Завершилась батьківська конференція звітом директора школи про особливості навчально-виховного процесу у 2015-2016 навчальному році.


Категорія: Відділ освіти | Переглядів: 433 | Дата: 25.10.2015
Кабмін визначив процедуру призначення директорів шкіл

На сайті ВРУ опублікували постанову Кабміну №827 Про затвердження Порядку призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів державної форми власності”, в якій затверджено порядок оголошення, проведення конкурсів і призначення на посади керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

“Затвердити Порядок призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів державної форми власності... Рекомендувати органам місцевого самоврядування з урахуванням Порядку, затвердженого цією постановою, визначити протягом місяця процедуру призначення керівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності за результатами конкурсного відбору”, — йдеться в тексті постанови.

“Керівником навчального закладу може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки”, — зазначається у документі.

В “Порядку призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів державної форми власності” визначається, що призначення керівників загальноосвітніх навчальних закладів відбувається шляхом проведення конкурсу, про який потрібно публічно оголосити.

“Рішення та оголошення про проведення конкурсного відбору оприлюднюються в місцевих засобах масової інформації або на офіційному веб-сайті органу, що призначає керівника навчального закладу, та навчального закладу (в разі наявності такого веб-сайту) не пізніше ніж за один місяць до початку проведення конкурсного відбору”, — визначають в пункті 5 постанови.

Кандидати повинні з моменту оголошення конкурсу подати документи в термін від 20 до 30 діб.

“Для проведення конкурсного відбору орган, що призначає керівника навчального закладу, утворює конкурсну комісію, до складу якої включаються представники засновника, педагогічного колективу, громадського об’єднання батьків учнів (вихованців) навчального закладу, а також органу місцевого самоврядування та громадського об’єднання керівників навчальних закладів відповідної адміністративно-територіальної одиниці”, — визначає пункт 6 порядку.

До участі у роботі комісії з правом дорадчого голосу можуть бути залучені представники інших громадських об’єднань та експерти у сфері загальної середньої освіти.

Вивчення конкурсною комісією поданих документів, мотиваційного листа і перспективного плану розвитку навчального закладу не може здійснюватися більш як п’ять робочих днів.

Результати конкурсного відбору, згідно з порядком, оприлюднюються в місцевих засобах масової інформації або на офіційному веб-сайті органу, що призначає керівника навчального закладу, та навчального закладу.