28 лютого на базі відділу освіти був проведений практичний семінар для
керівників навчальних закладів міста з теми "Інноваційна діяльність директора
школи". |
28 лютого 2013 р. на базі ЗОШ№11 був проведений семінар-практикум вчителів
фізики з теми "Креативне навчання на уроках фізики". |
26 лютого 2013 року на базі Центру розвитку дитини №18 відбувся міський семінар-практикум вчителів-логопедів та вихователів дошкільних навчальних закладів на тему: «Шляхи реалізації особистісно зорієнтованої моделі навчання і виховання в групах дітей з вадами мови». На логопедичному занятті «Зимова подорож» вчитель-логопед ЦРД № 18 Бойко Л.В. показала впровадження дидактичних інтерактивних ігор, що дає можливість навчатися дітям у більш легкій, невимушеній формі, поєднуючи гру з іншими корекційними методами, спрямованими на виправлення вад мовлення. Вчитель-логопед методкабінету відділу освіти Задворнова О.М. проінформувала присутніх про основні вимоги до проведення корекційно-відновлювальної роботи у групах компенсуючого типу. В ході семінару всебічно розглянуто питання практичного використання інноваційних технологій, креативних ідей під час розвитку мовленнєвої комунікації у дітей з вадами мови. Учитель-логопед ДНЗ №6 Ососок Л.В поділилась інноваційними методами та прийомами з подолання мовленнєвих вад у дошкільників, презентувала практичні шляхи реалізації можливостей кожної дитини. Завідуюча ЦРД №18 Воєводова Г.В., вихователь ЦРД №17 Бульбич Т.В. поділились досвідом по взаємодії з вчителем-логопедом в організації навчально-виховної роботи з дітьми. При підведенні підсумків учасники семінару дійшли до висновку про необхідність раннього виявлення, комплексного корекційного впливу для подолання мовленнєвих вад. |
21 лютого в спортивному залі Коростенського технічного коледжу
були проведені змагання зі стрільби з пневматичної гвинтівки серед
допризовної молоді загальноосвітніх навчальних закладів міста та
студентів КорТеКу, присвячених Дню захисника Вітчизни. В особистому заліку (Хлопці): В особистому заліку (Дівчата): |
21 лютого на базі ЗОШ№7 був проведений ІІ етап Всеукраїнського фестивалю
"Дружин юних пожежників-рятувальників" за участю команд
загальноосвітніх навчальних закладів міста. - І місце посіла команда міського ліцею; - ІІ місце - команда ЗОШ№10; - ІІІ місце - команда НВК№12. |
Школа – колиска самостійності кожної людини. Саме тут людина перетворюється з індивіда в індивідуальність, неповторну особистість, громадянина, творця майбутнього. Всі найвідоміші діячі науки, мистецтва, техніки колись були першокласниками. І, напевне, саме школа дала поштовх до розвитку їх талантів. Коростенська ЗОШ №10 теж багата своїми відомими випускниками, серед яких кандидати наук і генерали, художники і музиканти, спортсмени, представники інших потрібних професій. Вже доброю традицією нашої школи стало проведення щороку в лютому «Тижня шани школи», в період якого діти можуть висловити слова подяки тим, хто щоденно піклується про них і дарує знання. У рамках цьогорічного святкового тижня приємною несподіванкою для вчителів школи стала виставка-конкурс «Творчий портрет мого класного керівника», в якому учні мали можливість виразити всю любов до своїх наставників. Крім того, кожен учнівський колектив середньої та старшої ланки поділився історією свого класу у виставці «Літопис мого класу». Але, як завжди, найяскравішою подією тижня став конкурс учнівської творчості «Таланти твої, десята!», в якому всі бажаючі отримали змогу показати свої здібності до вокалу, грі на музичних інструментах, хореографії, акторської майстерності. Підтримка та любов глядачів не оминула жодного з учасників. У результаті конкурсу всі юні таланти були нагороджені грамотами або подяками. А присутні учні, батьки учасників, вчителі отримали безліч яскравих вражень та позитивних емоцій. Сподіваємося, що наші шкільні традиції не втратяться, а лише примножаться. А кожен учень буде шанувати свою рідну школу, захищати її гідність своїми гарними знаннями та досягненнями. |
6 лютого 2013р. в ДНЗ № 10 відбулося чергове засідання міського
методичного об’єднання музичних керівників дошкільних навчальних
закладів з теми «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами
музики». Головною метою заходу було познайомити слухачів з досвідом
роботи музичного керівника ДНЗ №10 Кимарської С.О. щодо впровадження в
практичну діяльність нових форм і методів роботи, звернути увагу на
якість та ефективність використання сучасних технологій в умовах
дитсадка. Музичні керівники переглянули заняття «Казкові зустрічі»,
проведене музкерівником КимарськоюС.О. з дітьми старшої групи, яке
відмічене присутніми високою майстерністю та організованістю, це і
підтверджує постійну кропітку роботу музичного керівника.
Практичний психолог ДНЗ №12 Сьомак Н.Ю. познайомила учасників методоб’єднання з психотерапевтичними техніками: казкотерапією, символ-драмою. Музичні керівники поділилися власними враженнями від побаченого, обговорили важливі методичні прийоми, отримали поради. |
4 лютого 2013 року на базі Центру розвитку дитини № 18 відбувся семінар-практикум для вихователів дошкільних навчальних закладів за темою «Пріоритетні напрямки формування готовності дітей старшого дошкільного віку до систематичного навчання і шкільного життя відповідно до вимог програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». Учасники семінару ознайомились з формам роботи з дітьми щодо реалізації програми «Впевнений старт», переглянули заняття з фізкультури з використанням нетрадиційного обладнання. Перед учасниками семінару виступили з досвіду роботи: «Створення умов щодо формування різних видів компетенцій старшого дошкільника» (завідуюча Воєводова Г.В.), «Розвивальне середовище ДНЗ» (вихователь-методист Миронова А.П.), «Емоційний комфорт дитини як запорука успішної підготовки до шкільного життя» (практичний психолог Сидницька О.М.). Завершилася робота семінару круглим столом «Сучасні методи і прийоми залучення дошкільників до розумової діяльності», обміном думками та виробленням рекомендацій. |
30 січня 2013 року на базі навчально-виховного комплексу №12 методичний кабінет організував семінар-практикум вчителів початкової школи на тему «Організація колективного способу навчання в парах та групах змінного складу на основі інтеграції та міжпредметних зв’язків як засіб розвитку пізнавальної активності школярів». Мета заходу: поширити та закріпити знання педагогів про основні принципи організації колективного способу навчання в парах змінного складу; ознайомити з практичним досвідом учителів щодо розв’язання проблеми; підвищити рівень професійної компетентності вчителів, заохотити до самоосвітньої діяльності. Освітяни стали активними учасниками майстер-класу «Я роблю це так…», який провела Калашник О.Б. Учасники семінару відвідали відкриті уроки колег: Сторжинської Л. В.- урок математики «Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд», 3-А клас; Камінської Н. А. – урок читання «Гляди, не забудь: Людиною будь!», 2-Б клас. Для гостей була організована виставка «Дивись очима серця – то побачиш…», де були представлені творчі роботи вчителів Камінської Н. А. і Дзиги Л.М. Педагоги з захопленням взяли участь в майстер-класі з квілінгу, який провела Дзига Л. М. Семінар отримав високу оцінку присутніх. |
1 лютого 2013 року на базі Центру розвитку дитини №4 відбувся семінар-практикум для вихователів ДНЗ з проблеми «Підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу з дітьми дошкільного віку на основі акмеологічного підходу». Метою семінару було активізувати прагнення педагогів дошкільних закладів до удосконалення професійної майстерності. Досвідом роботи по організації навчально-пізнавальної діяльності поділилась вихователь ДНЗ №11 Вигівська О.В. Методист ЦРД №4 Давидюк О.В. проінформувала присутніх про результати роботи педколективу за технологією психолого-педагогічного проектування, презентувала сучасні дидактичні посібники, підготовлені вихователями. Цікаво пройшла презентація роботи гуртків «Веселі нотки», керівник Кулікова В.А., о вивченню англійської мови, керівник Павловська Ю.С. Учасникам семінару було надано методичні рекомендації по підвищенню ефективності формування умінь дітей під час самостійної пізнавальної діяльності. Робота семінару була плідною і результативною та дістала схвальні відгуки педагогів. |